2 karakters, 1 huishouden. Hoe ruim je op?

Blog 2 karakters, 1 huishouden. Hoe ruim je op? Zodra ik in gesprek raak over mijn werk als organizer krijg ik vaak direct het volgende te horen: “oh, maar ik weet wel iemand die jouw hulp goed kan gebruiken” of “kan je ook mijn partner helpen zodat ik mij niet meer...

Themaochtend 15 febr.

Het 0pruimen en organiseren van je huis en je hoofd 15 februari 2018, van 10:00 tot 12:00 | Eemnes, Kosten: vrij door personal organizer Sonja Borova van Lekker Georganiseerd! Opruimen, voor de één een noodzakelijk kwaad dat iedere keer weer terugkomt. Voor de ander...

Wat is de toegevoegde waarde van een organizer?

Vanmorgen tijdens een stevige wandeling luisterde ik naar de Tedtalk van Casey Brown: Ken je waarde en vraag erom! Een inspirerende talk die mij echt aan het nadenken heeft gezet over wat nu precies mijn waarde als organizer is. Organizer is een relatief onbekend...

Kick off borrel geslaagd!

Afgelopen vrijdag 15 sept. was dan eindelijk de kick off borrel van Lekker Georganiseerd. De hele week druk geweest met de voorbereidingen. Voor alle zekerheid toch ook maar een tent geregeld met verwarming, aangezien er slecht weer werd voorspeld. Enorm blij was ik...

De flyer is klaar!

Daar is ie dan! Ontzettend trots op mijn flyer… Misschien hangt hij binnenkort bij jou aan je deurknop? In de flyer vind je o.a. meer over de problemen waar je tegen aan kunt lopen, informatie over mijn werkwijze, en alvast een aantal tips waarmee je aan de gang...

Lekker Georganiseerd is gestart

Vanaf 1 september 2017 start lekker georganiseerd! Voor hulp bij opruimen, structuur thuis aanbrengen, verhuizingen (met name van groot naar klein), herindelen van diverse ruimtes thuis en hulp bij administratie voor als dat zelf niet meer lukt. Ook het opzetten van...