Over Sonja
Wie ben ik?
Ik ben Sonja Borova, personal organizer en oprichtster van Lekker Georganiseerd.
Met een druk gezin, eigen bedrijf en boekhoudster voor diverse bedrijven weet ik als geen ander hoe lastig het kan zijn om alle ballen in de lucht te houden. Het gaat goed totdat er een kink in de kabel komt en er achterstanden ontstaan.
Door mijn (werk)ervaringen in het verleden heb ik goed leren organiseren, structureren, de rust en overzicht behouden in tijden van stress en chaos. Hieruit is het idee ontstaan om deze eigenschappen te gebruiken om anderen te helpen op momenten dat zij vastlopen met opruimen, administratie en verhuizingen. Om dit op een professionele wijze te kunnen doen heb ik de opleiding voor Personal Organizer gevolgd bij de Huishoudcoach. Ook ben ik lid bij de Nederlandse Beroepsorganisatie voor Professional Organizers, de NBPO. Verder blijf ik in ontwikkeling door het volgen van cursussen, themadagen en seminars.
Zelf vind ik het persoonlijk contact met mensen erg belangrijk! Daarom is er altijd een eerste kennismakingsgesprek en quickscan bij u thuis. Tijdens dit gesprek bespreken we niet alleen wat er moet gebeuren maar kijken we van beide kanten of het klikt. Een goed gevoel over het contact hebben is noodzakelijk. Privacy is vanzelfsprekend. Alles wat wij bespreken blijft ook onder ons. We bekijken hoe ik u op een praktische manier verder kan helpen. Iedereen heeft andere wensen en talenten, samen gaan we een overzicht maken wat bij u en uw situatie past en waar u zelf mee verder aan de slag kunt.
Vertrouwen en discretie is wat ik vanzelfsprekend vind, het is een heel persoonlijk traject waar we samen aan beginnen.
Ik ben er klaar voor, dus bel of mail mij voor een vrijblijvend gesprek!
Lekker Georganiseerd is lid van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers, de NBPO en heeft er zich toe verbonden te handelen naar de beroepscode van de NBPO.

Het belangrijkste bij opruimen is niet het besluiten wat je weg wilt gooien, maar besluiten wat je wilt houden.’